![](/sites/skalatmr.gov.ua/files/styles/1200x1200m/public/news_images/%D0%A4%D0%BE%D0%BD%D0%B4%20%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%85%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_58.jpg?itok=GJ2_gNeF)
З 01 січня 2023 року Фонд соціального страхування України передав свої завдання та функції до Пенсійного фонду – відтепер саме ПФУ є уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування. ФССУ перебуває в процесі припинення.
Куди та як роботодавці мають подавати заяви-розрахунки для отримання фінансування за лікарняними своїх працівників?
● Починаючи з 01 січня, органом, який відповідає за прийняття заяв-розрахунків і фінансування лікарняних і декретних допомог, є Пенсійний фонд України.
● Тож усі заяви-розрахунки незалежно від виду допомог, які вони містять, відтепер необхідно подавати до ПФУ.
● Заяви, які містять у собі листки непрацездатності, сформовані до 01 січня 2023 року, також подаються до Пенсійного фонду.
● За інформацією ПФУ, подати заяву-розрахунок страхувальники можуть двома способами:
– в електронному вигляді через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
– і на паперових носіях до будь-якого сервісного центру ПФУ.
● Для подання заяв-розрахунків в електронному вигляді роботодавцям не потрібно укладати з Пенсійним фондом України договір про визнання КЕП.
● Форма заяви-розрахунку наразі не змінилась.
● Звертаємо увагу! Для отримання компетентних консультацій і страхувальники, і застраховані особи мають звертатись до Пенсійного фонду України.
● Нагадаємо, реорганізація системи соціального страхування проходить на виконання Закону України від 21.09.2022 № 2620 та постанов Кабінету Міністрів України від 15.11.2022 № 1289 та від 02.12.2022 № 1350.
Пресслужба виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України