Вимоги до претендента:
- громадянство України;
- повна вища юридична або економічна освіта (освітньо-кваліфікаційний рівень магістр, спеціаліст, бакалавр);
- вільне володіння державною мовою;
- вміння працювати з персональним комп’ютером.
- стаж роботи не менше 1 рік;
Претендент на посаду повинен знати Конституцію України, закони України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків, зокрема: проектна діяльність, публічні закупівлі, регуляторна політика.
Претендент повинен подати до Скалатської міської ради такі документи:
копії документів про освіту;
копія трудової книжки;
копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
письмову згоду на обробку персональних даних;
дві фотографії 4х6 см.
При прийомі на роботу буде проводитись співбесіда.
Документи приймаються до 15 липня 2024 року, за адресою: вул. Грушевського, 2, м.Скалат, Тернопільський район, Тернопільська область, телефон для довідок (03543)3-16-07. Для додаткової інформації звертатися до головного спеціаліста ( кадровика),який за запитом надає додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов
оплати праці.