
Сьогоднішня зустріч почалася з питання про збір та вивіз твердих побутових відходів.
Також на сьогоднішню зустріч було запрошено представника КП «Благоустрій Скалат», яки доповів про ситуацію з боргами за сплату послуг по збору і вивозу сміття.
Після чого піднялося питання про недопущення створення стихійних сміттєзвалищ. Адже стихійні сміттєзвалища забруднюють ґрунт токсичними речовинами, які можуть потрапити в ґрунтові води, завдаючи шкоди екосистемам, а не приємний запах та викиди метану впливають на якість повітря, погіршуючи кліматичні умови. Такі звалища можуть стати джерелом небезпечних хвороб через поширення токсинів, збудників інфекцій та шкідливих мікроорганізмів, а також приваблювати гризунів та комах.
Ліквідація таких сміттєзвалищ в майбутньому може потребувати значних фінансових ресурсів.
Наступним питання стала ситуація на кладовищах, проблемою поділилися старости сіл нашої громади, - «Смітники стоять усюди але все рівно люди продовжують викидати сміття під огорожею, а ще ніхто не думає про порядок розташування могил і копають хто як хоче, різні розміри і розташування», на що староста села розповіла як за порядком на кладовищі слідкував колишній працівник. Після чого ще одна ідея була запропонована старостою іншого старостинського округу. Вона запропонувала відкрити відповідну службу яка буде надавати ритуальні послуги і слідкувати за порядком на що міський голова Савончак Петро Васильович відповів що комунальне підприємство «Благоустрій Скалат» вже давно у вирішені таких питань, але працівників не вистачає, навіть беручи до уваги зміни в законодавстві які надають можливість таким КП «бронювати» своїх працівників ніхто не хоче йти на роботу. Його думку доповнила староста з пропозицією підняти зарплату працівникам адже це ще одна причина чому ніхто не хоче йти на роботу і цю думку підтримало ще троє старостів.
Якщо у вас є питання котрі потребують вирішення, чи пропозиції звертайтеся до старости свого старостинського округу, і їх буде розглянуто на черговій робочій зустрічі.
Скалатська міська рада
09.04.2025