Офіційний Вебсайт Пенсійного фонду України

02.03.2023

Попри те, що обов’язкова подача декларацій та проведення повних перевірок і контролю повноти заповнення декларацій призупинені, Національне агентство з питань запобігання корупції (далі - НАЗК) працює над тим щоб полегшити процес декларування, зробити його більш зрозумілим та простим.

НАЗК доповнило спеціальну функцію «Дані для декларації» в Реєстрі декларацій новими даними для використання при заповненні декларації.

Тепер декларанти зможуть додатково отримувати інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – стосовно своїх корпоративних прав та підприємства, в яких вони є кінцевими бенефіціарними власниками, з візуалізацією даних за формою розділів 8 та 9 декларації.

Також додалася інформація з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про пенсійні та соціальні виплати з візуалізацією даних за формою розділу 11 декларації.

На що вам варто звернути увагу при користуванні функцією?

Інформація з вказаних реєстрів надається:

  • станом на 31 грудня відповідного року – про соціальні виплати та пенсію;
  • на дату формування відповіді на запит – про корпоративні права в товариствах та кінцевого бенефіціарного власника:

Важливо! Відомості про підприємства, у яких декларант є засновником (учасником)/кінцевим бенефіціарним власником (контролером) надається, якщо:

  • декларант є засновником (учасником)/кінцевим бенефіціарним власником (контролером) на дату отримання відповіді на запит;
  • декларант був засновником (учасником)/ кінцевим бенефіціарним власником (контролером) до дати отримання відповіді на запит (незалежно від факту відчуження корпоративних прав до звітного періоду).

Окремо зверніть увагу на те, що інформація про корпоративні права та кінцевого бенефіціарного власник не надається щодо юридичних осіб, які були ліквідовані (закриті) до початку звітного періоду.

Які дані для заповнення декларації ви можете отримати тепер?

Функція «Дані для декларації» наразі дає змогу автоматично отримувати наявну у реєстрах та базах даних інформацію про:

  • об’єкти нерухомості, у тому числі земельні ділянки;
  • об’єкти незавершеного будівництва;
  • транспортні засоби;
  • корпоративні права в товариствах;
  • кінцевого бенефіціарного власника (контролера);
  • доходи (за даними податкової служби);
  • пенсійні та соціальні виплати;
  • спадщину;
  • обтяження рухомого майна.

Найближчим часом до цієї функції додадуться відомості про цінні папери (пакет більше 5%), водні та повітряні транспортні засоби.

Поки інформація, яку надає функція, стосується лише суб’єкта декларування. Але НАЗК за крок до отримання такої інформації стосовно членів сім’ї декларанта (за їх погодження), що наблизить до процесу автоматизованого передзаповнення вашої декларації.

Важливо! Перевіряйте актуальність даних перед перенесенням їх у декларацію!

Якщо ви помітили нерелевантну/некоректну інформацію, радимо звернутися до відповідного держателя (адміністратора) інформаційно-комунікаційних і довідкових систем, реєстрів, банків даних для актуалізації даних.

Головне управління

Пенсійного фонду України

в Тернопільській області

Поділитися: