![](/sites/skalatmr.gov.ua/files/styles/1200x1200m/public/news_images/%D0%94%D0%BE%20%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%B3%D0%B8%20%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%85%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%28%D0%B2%D0%B8%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D1%88%D1%82%D1%96%D0%B2%29.jpg?itok=nBStpxIM)
Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області нагадує страхувальникам, що після отримання коштів за страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності від Пенсійного фонду України потрібно у встановлені терміни здійснити виплату застрахованим особам коштів та протягом місяця з дня проведення таких виплат надіслати повідомлення встановленої форми про проведення таких виплат.
До впровадження технічних рішень щодо подачі повідомлень від страхувальників про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді через Єдиний державний вебпортал електронних послуг або вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України зазначені повідомлення у паперовому вигляді приймаються, зберігаються і обліковуються в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Тернопільській області.
Повідомлення може бути надіслано в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису або надіслано листом з повідомленням, або надано страхувальником безпосередньо до Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області.
Зверніть увагу! У разі відсутності інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування, фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області здійснюють перевірку щодо використання страхувальником коштів Фонду.