Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Скалатська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад

Оголошення
18.02.2021

Скалатська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

    Головного спеціаліста  бухгалтерського відділу -  1 штатна одиниця;

Вимоги до претендентів: бути громадянином України, знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», Знання бухгалтерського обліку та фінансової звітності Бюджетний кодекс, нормативно правові акти Кабінету Міністрів України та Міністерства фінансів України стосовно використання  коштів місцевого бюджету, одержання субвенції, практику їх застосування та інших нормативно-правових документів з урахуванням специфіки посадових обов’язків.

Кваліфікаційні вимоги:

– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби  не менше 2 роки;

– вільне володіння державною мовою;

– володіти технікою роботи на персональному комп’ютері;

– досвід роботи в спеціалізованих бухгалтерських програмах.

Головного спеціаліста відділу земельних відносин та комунальної власності-  1 штатна одиниця;

Кваліфікаційні вимоги:

- повна вища освіта (бажано юридична)відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи в сфері земельних відносин;

– вільне володіння державною мовою;

– володіти технікою роботи на персональному комп’ютері;

головного спеціаліста з надзвичайних  ситуацій та цивільного захисту населення - 1   штатна  одиниця.

Кваліфікаційні вимоги:

Вища освітавідповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; бакалавра;
Вільне володіння державною мовою

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби  не менше 2 роки;

- володіння основними принципами роботи на персональному комп’ютері та відповідними основними програмами.

   Особи, які бажають взяти участь у конкурсі ,подають до конкурсної комісії    

   Скалатської міської ради  такі документи:

заяву про участь у конкурсі;

– заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

  • копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків,
  • копії документів про освіту;
  • копія трудової книжки;
  • копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
  • письмову згоду на обробку персональних даних;
  • медичну довідку про стан здоров’я (форми 122-2/0; та форми 140/0);
  • дві фотографії 4х6 см;

Претенденти на посаду подають на сайт НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».

Документи приймаються  протягом 30 календарних  днів( до 15 березня 2021року)  з дня  оголошення конкурсу  за адресою: Тернопільська область  Скалат ,вул. Грушевського 2.     Тел.(03543)3-16-07.

 

Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше