Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Про Державний земельний Кадастр

Новина
08.09.2021

Державний земельний кадастр  (земельний кадастр) – це єдина електронна система, що містить сукупність відомостей про земельні ділянки, які одержуються у ході проведення державної реєстрації земель, обліку їх кількості і якості, економічної оцінки та інших державних заходів та містять інформацію про правовий режим земельних ділянок.

Важливість земельного кадастру полягає в тому, що земельна ділянка стає повноцінним об’єктом нерухомого майна, лише з моменту її державної реєстрації, тобто з  моменту  внесення до земельного кадастру відомостей про земельну ділянку, місце розташування, межі, площу та інші важливі характеристики.

Внесення відомостей до земельного кадастру та надання таких відомостей здійснюються Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальні органи.

 

Яку інформацію про земельну ділянку містить земельний кадастр

  • кадастровий номер – індивідуальний номер земельної ділянки, який є незмінним
  • місце розташування, у тому числі дані Державного адресного реєстру (за наявності);
  • опис меж;
  • площа;
  • міри ліній по периметру;
  • координати поворотних точок меж;
  • дані про прив’язку поворотних точок меж до пунктів державної геодезичної мережі;
  • дані про якісний стан земель та про бонітування ґрунтів;
  • відомості про інші об’єкти Державного земельного кадастру, до яких територіально (повністю або частково) входить земельна ділянка;
  • цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель);
  • склад угідь із зазначенням контурів будівель і споруд, їх назв;
  • відомості про обмеження у використанні земельних ділянок;
  • відомості про частину земельної ділянки, на яку поширюється дія сервітуту, договору суборенди земельної ділянки;
  • нормативна грошова оцінка;
  • інформація про документацію із землеустрою та оцінки земель щодо земельної ділянки та інші документи, на підставі яких встановлено відомості про земельну ділянку.

 

Як отримати відомості з Державного земельного кадастру

Відомості про земельну ділянку видаються у формі витягів з Державного земельного кадастру.

Витяг з Державного земельного кадастру – це офіційний документ, що підтверджує внесення даних земельної ділянки до земельного кадастру. Отримання витягу з земельного кадастру регулюється Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051 (далі – Порядок);

 

В більшості випадках витяг отримують у двох випадках:

 

  • при реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі та під час присвоєння кадастрового номера;
  • при вчиненні правочинів із земельною ділянкою (договір купівлі-продажу, дарування, міни, оренди тощо).
  •  

Отримати витяг з Державного земельного кадастру можна у письмовій або електронній формі.  Для цього слід звернутися до державного кадастрового реєстратора, адміністратора центру надання адміністративних послуг або уповноваженої посадової особи виконавчого органу місцевого самоврядування та подати такі документи:

  • заяву (у паперовій або електронній формі) за встановленою формою згідно з додатком 42 порядку;
  • документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру або засвідченої копії документа Державного земельного кадастру та витягу з нього (крім випадків, визначених пунктом 165 Порядку);
  • документ, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).

Також, є можливість замовити витяг з Державного земельного кадастру в електронній формі на вебсторінці  Публічної кадастрової карти України за посиланням: https://map.land.gov.ua/

Для цього необхідно пройти ідентифікацію за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

За надання відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку у формі витягу справляється адміністративний збір у розмірі 0,05 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (у 2021 році – 113 грн. 50 копійок (частина друга статті 41 Закону).

Протягом 10 робочих днів з дати реєстрації заяви  надається витяг з  Державного земельного кадастру або вмотивована відмова в його наданні.

 

Безоплатну правову допомогу Ви можете одержати за адресами:

  • Тернопільський місцевий центр з надання БВПД

вул. Шпитальна, 7, м. Тернопіль, контактні телефони: (0352) 52-15-20, +380(68) 355-13-63

  • Бережанське бюро правової допомоги

вул. Банкова, 6, м. Бережани, контактний телефон: (03548) 2-39-99

  • Козівське бюро правової допомоги

вул. Дорошенка, 3, смт. Козова, контактний телефон: (03547) 2-22-24

  • Підволочиське бюро правової допомоги

вул. Д. Галицького, 80, смт Підволочиськ, контактний телефон: (03543) 2-10-19

  • Підгаєцьке бюро правової допомоги

вул. Шевченка 2а, м. Підгайці, контактний телефон: (03542) 2-14-62

  • Теребовлянське бюро правової допомоги

вул. Князя Василька 104-а, м. Теребовля, контактний телефон: (03551) 2-10-02

Відвідування центру та бюро — тільки у захисних масках!

 

Також отримати правову допомогу можна:

  • зателефонувавши до контакт-центру системи БПД 0 800 213 103.
  • у мобільному застосунку «Безоплатна правова допомога https://bit.ly/3hwwgqR
  • через телеграм-бот системи БПД https://t.me/LegalAidUkraineBot
2018 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше