Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Податкова інформує

Податкова інформує
08.06.2021

Податківці відзначили роботу мас-медійників Тернопільщини грамотами

Напередодні професійного свята усіх працівників засобів масової інформації Дня журналіста України начальник Головного управління ДПС у Тернопільській області Михайло Яцина привітав редакторів, журналістів Тернопілля із професійним святом. Незабаром Україна 27 рік поспіль відзначатиме День журналіста. Адже 1994 року після народження нашої незалежної держави було визначено 6 червня професійним святом представників мас-медіа. Оскільки саме цього дня Спілку журналістів України прийняли до Міжнародної федерації журналістів – найбільшої в світі організації професійних працівників ЗМІ.

Звертаючись до учасників урочистостей, очільник податкової служби краю зазначив: «Обрана вами професія – відповідальна, творча, іноді ризикова. Вона вимагає швидкості думки, тонкого чуття, об’єктивності та точності. Насправді читачі, глядачі, слухачі іноді й не здогадуються про те, яка кропітка робота залишається за кадром, адже вони вже отримують готовий результат – повідомлення про подію, глибоку аналітику, інформацію про новації». Він відзначив важливість співпраці податкової служби Тернопільщини із мас-медіа краю, зокрема в час пандемії. Завдяки чому представники бізнесу та громадяни області змогли скористатися преференціями від держави, оскільки були своєчасно та детально поінформовані.

Михайло Яцина висловив вдячність представникам преси за оперативність та об’єктивність у висвітленні змін податкового законодавства та діяльності податкової служби Тернопільщини. «Сподіваюся, що наша тісна співпраця й надалі залишатиметься продуктивною та неупередженою, а ваше слово для наших краян дзвенітиме голосом правди, додаватиме їм надію та буде сповнювати серця вірою у перемогу добра та світла довгі роки», – наголосив він.

За плідну співпрацю, забезпечення широкого інформування населення з актуальних питань діяльності Державної податкової служби, роз’яснення податкового законодавства через засоби масової інформації та з нагоди професійного свята – Дня журналіста грамотами Головного управління ДПС у Тернопільській області нагородили інформаційного редактора радіостанції «Radio Roks» Любов Красновську, заступника головного редактора газети «Вільне життя» Богдана Дікальчука, редактора газети «Наш День» Зіну Кушнірук, головного редактора газети «Номер один» Віталія Поповича, голову Тернопільської обласної організації Національної спілки журналістів України Василя Тракала, програмного та ефірного редактора «УХ-радіо» Світлану Філіппову, заступника директора сайту 0352.ua Ірину Герман, журналістку Тернопільського медіа-центру ТМЦ.Інфо Тетяну Тимчук, колективи редакцій телеканалу TV-4 та ІНТБ.

Представники ЗМІ подякували за вітальні слова та поділилися своїми думками щодо подальшої взаємодії та донесення важливої інформації до жителів краю.

Територіальні громади Тернопільщини отримали понад 2 млрд грн податкових платежів

«Упродовж січня-травня 2021 року до місцевих бюджетів Тернопілля надійшло 2 млрд 57,8 млн грн податкових платежів. Це «плюс» до аналогічного минулорічного періоду 24,6 відсотка або 406,5 млн гривень», – повідомив начальник Головного управління ДПС у Тернопільській області Михайло Яцина.

За його словами, серед основних джерел, які наповнюють скарбниці територіальних громад Тернопільщини, – податок на доходи фізичних осіб, єдиний податок, плата за землю. «Так, надходження з податку на доходи фізичних осіб цьогоріч склали 1 млрд 388,8 млн грн, що на 25,6% або 282,8 млн грн більше, ніж у січні-травні 2020 року», – деталізував головний податківець краю.

Наступний за рівнем надходжень – єдиний податок. Зокрема, суб’єкти господарювання, що перебувають на спрощеній системі оподаткування, сплатили до бюджетів понад 337,5 млн грн, що більше на 12,1% або плюс 36,4 млн грн, ніж минулоріч.

До місцевих скарбниць також спрямували 154,7 млн грн плати за землю, 50,4 млн грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, 45,2 млн грн акцизного податку з роздрібної реалізації підакцизної продукції.

«Збільшення надходжень до бюджетів тероб’єднань – результат продуктивної спільної роботи податківців, лідерів громад та бізнесу», – підсумував Михайло Яцина.

Для українського війська Тернопільщина перерахувала майже 135 млн грн «патріотичного» збору

Упродовж п’яти місяців 2021 року платники податків Тернопільської області на підвищення обороноздатності країни перерахували до державного бюджету 134 млн 860,4 тис. грн військового збору. «Порівняно з січнем-травнем минулого року надходження цього платежу зросли на 24 млн 442,2 тис. грн або плюс 22,1 відсотка. Додатково ж від наших краян військо отримало 1,3 млн грн, оскільки індикативні показники виконано на 101 відсоток», – розповів начальник Головного управління ДПС у Тернопільській області Михайло Яцина.

Так, у травні цього року жителі області сплатили 28 млн 313,2 тис. грн «патріотичного» платежу. Відтак надходження на зміцнення обороноздатності армії від них зросли на 7,3 млн грн порівняно з минулим роком та на 1,3 млн грн більше, ніж очкувалося.

«Вважаю за доречне наголосити, що військовий збір справляється із доходів, які відповідно до податкового законодавства оподатковуються податком на доходи фізичних осіб. Зокрема, до них належать заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, винагороди, орендна плата, виплата дивідендів, купівля-продаж рухомого і нерухомого майна тощо. Відтак кожен, хто легалізовує свої доходи, чесно декларує їх та офіційно працює, долучається до фінансового забезпечення нашого війська», – наголосив Михайло Яцина.

 

Голова обласної організації Нацспілки журналістів поспілкувався з головним податківцем Тернопільщини та відвідав Музей податкової служби

З нагоди Дня журналіста, який в Україні щорічно відзначають 6 червня, начальник Головного управління ДПС у Тернопільській області Михайло Яцина зустрівся з головою Тернопільської обласної організації Національної спілки журналістів України Василем Тракалом.

На зустрічі вони обговорили співпрацю обласної податкової служби із журналістською спільнотою Тернопільщини, яка є досить активною. Також очільник податкового відомства краю показав Василю Тракалу Музей податковою служби, що вже декілька років діє в Головному управлінні ДПС у Тернопільській області. У Музеї журналіст ознайомився із минулим і сьогоденням податкової служби, її традиціями та досягненнями, оглянув грошові знаки різних років, колишню форму податківців та кубки й нагороди за спортивні досягнення.

Наприкінці зустрічі Михайло Яцина подякував усій журналістській спільноті в особі Василя Тракала за оперативність та об’єктивність у висвітленні змін податкового законодавства та діяльності податкової служби Тернопільщини, та висловив сподівання, що співпраця зі ЗМІ й надалі залишатиметься такою ж продуктивною та неупередженою.

На потреби громад Тернопільщини надійшло 886 тис. грн транспортного податку

Одним із майнових податків, який у повному обсязі зараховується до місцевих бюджетів, є транспортний податок. Цьогоріч упродовж січня-травня власники елітних авто Тернопільщини спрямували до скарбниць територіальних громад 886 тис. грн транспортного податку. Бюджети додатково отримали 179,4 тис. грн цього платежу. Адже сплата перевищила очікувані надходження на 25,4 відсотка.

При цьому 702,8 тис. грн надходжень сплатили юридичні особи. Плюс до очікуваних складає 35,3 відсотка. Фізособи упродовж п’яти місяців 2021 року сплатили 183,2 тис. грн цього майнового платежу.

Нагадаємо, що у січні-квітні цього року власники елітних автівок для територіальних громад краю сплатили 819,7 тис. грн транспортного податку. Додаткові надходження цього платежу склали 113,1 тис. грн, оскільки сплата перевищила очікування на 16 відсотків.

Варто мати на увазі, що об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з дати випуску яких минуло не більше п’яти років та їхня середньоринкова вартість перевищує 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового року, тобто 2 млн 250 тис. грн – у 2021 році. Цьогоріч до переліку потрапили такі марки автомобілів: AstonMartin, Audi, Bentley, BMW, Cadillac, Chevrolet, Ferrari, Jaguar, Lamborghini, LandRover, Lexus, Maserati, Mercedes-Benz, Porsche, Rolls-Royce, Tesla, Mclaren. Загалом кількість моделей автомобілів, що підлягають оподаткуванню у 2021 році, становить — 246.

Сервіс від ДПС: інформування платників про терміни сплати за ліцензії, призупинення їх дії або анулювання

Для зручності платників податків в ДПС працює сервіс оперативного і автоматизованого повідомлення суб’єктів господарювання про сплив терміну чергового платежу за ліцензію, призупинення дії ліцензії або анулювання ліцензії на певний вид діяльності.

Повідомлення про необхідність внесення чергового платежу за ліцензію автоматично формується та направляється суб’єкту господарювання засобами електронного зв’язку за 30, за 20, за 10, за 5 днів до настання терміну сплати за ліцензію.

Це дозволяє підвищити якість надання адміністративних послуг та поліпшує сервіс у сфері ліцензування відповідних видів діяльності, на провадження яких суб’єкти господарювання отримали ліцензії. 

Реалізовано підакцизний товар через РРО/ПРРО з невірним кодом товару згідно з УКТ ЗЕД

Згідно з п. 2 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон №265) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані, зокрема, надавати особі, яка отримує або повертає товар, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції, створений в паперовій та/або електронній формі (у тому числі, але не виключно, з відтворюванням на дисплеї реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) чи дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний РРО (далі – ПРРО) QR-коду, який дозволяє особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію із розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому міститься, та/або надсиланням електронного розрахункового документа на наданий такою особою абонентський номер або адресу електронної пошти).

Пунктом 11 ст. 3 Закону №265 визначено, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі зобов’язані проводити розрахункові операції через РРО та/або через ПРРО для підакцизних товарів із використанням режиму програмування із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з Українським класифікатором товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі – УКТ ЗЕД), найменування товарів, цін товарів та обліку їх кількості.

Форму та зміст розрахункового документа визначено Положенням про форму та зміст розрахункових документів, яке затверджене наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 №13 (далі – Положення №13).

Фіскальний касовий чек на товари (послуги) за формою №ФКЧ-1, наведений у додатку 1 до Положення №13, має містити обов’язкові реквізити, зокрема, код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД (зазначається у випадках, передбачених чинним законодавством) (рядок 7 фіскального чека).

Пунктом 7 ст. 17 Закону № 265 визначено, що до суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних контролюючих органів застосовуються фінансові санкції у розмірі триста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – у разі проведення розрахункових операцій через РРО та/або ПРРО без використання режиму програмування найменування кожного підакцизного товару із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, ціни товару та обліку його кількості.

Разом з тим, ст. 26 Закону №265 встановлено, що посадові особи та працівники торгівлі, громадського харчування та сфери послуг притягуються до адміністративної відповідальності контролюючими органами.

Відповідно до ст. 155 прим. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП) порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, – тягне за собою накладення штрафу на осіб, які здійснюють розрахункові операції, від двох до п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб – від п’яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, – тягне за собою накладення штрафу на осіб, які здійснюють розрахункові операції, від п’яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб – від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Враховуючи викладене вище, у разі виявлення під час перевірки суб’єкта господарювання факту реалізації підакцизного товару через РРО та/або з ПРРО за невірно запрограмованим кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, до такого суб’єкта господарювання застосовується фінансова санкція, передбачена п. 7 ст. 17 Закону №265 – у розмірі триста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, та адміністративна відповідальність передбачена ст. 155 прим. 1 КУпАП.

ФОП боргує: як «попрощатися» з єдиним податком

Відповідно до п. п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) податковий борг – сума узгодженого грошового зобов’язання, не сплаченого платником податків у встановлений ПКУ строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному ПКУ.

Підпунктом 8 п. п. 298.2.3 п. 298.2 ст. 298 ПКУ визначено, що платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, при наявності податкового боргу у розмірі, що перевищує суму, визначену абзацом третім п. 59.1 ст. 59 ПКУ, на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів – в останній день другого із двох послідовних кварталів.

Податкова вимога не надсилається (не вручається), а заходи, спрямовані на погашення (стягнення) податкового боргу, не застосовуються, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує ста вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (абзац третій п. 59.1 ст. 59 ПКУ).

Згідно з п. 5 підрозд. 1 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ якщо норми інших законів містять посилання на неоподатковуваний мінімум доходів громадян, то для цілей їх застосування використовується сума в розмірі 17 грн, крім норм адміністративного та кримінального законодавства в частині кваліфікації адміністративних або кримінальних правопорушень, для яких сума неоподатковуваного мінімуму встановлюється на рівні податкової соціальної пільги, визначеної п. п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 розд. IV ПКУ для відповідного року.

Отже, якщо у фізичної особи-підприємця – платника єдиного податку (першої-третьої груп) (далі – ФОП) виник в середині кварталу податковий борг у сумі понад 3060 грн, то відлік двох послідовних кварталів (6 місяців) з метою її переходу на сплату інших податків і зборів починається з 1 числа місяця наступного за кварталом, в якому виник такий борг. У такої ФОП протягом шести місяців перевіряється наявність боргу на кожне 1 число місяця.

Якщо у ФОП обліковується податковий борг в сумі понад 3060 грн на кожне перше число протягом 6-ти послідовних місяців, наступних за кварталом, в якому він виник, то така особа зобов’язана перейти на сплату інших податків і зборів в останній день другого із двох послідовних кварталів (останній день шостого місяця).

Коли повідомлення-рішення про сплату податку на нерухомість можна змінити

41

Підпунктом 266.7.3. п. 266.7 ст. 266 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) визначено, що платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за своєю податковою адресою для проведення звірки даних щодо: об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку, розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку, права на користування пільгою із сплати податку, розміру ставки податку, нарахованої суми податку.

При виявленні розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема, документів на право власності, контролюючий орган за податковою адресою платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Також ст. 1 3акону України вiд 2 лютого 1996 pоку №393/96-BР «Про звeрнення громадян» (далі – Закон №393) передбачено, що гpомадяни України мaють право звeрнутися до oрганів державної влaди, зокрема, iз заявою aбо клопотанням щoдо реалізації cвоїх соціально-eкономічних та oсобистих прав i законних iнтересів.

Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право, зокрема, одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги.

Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об’єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов’язані, зокрема, письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення.

При виявленні розбіжностей за результатами звірки даних, контролюючий орган проводить перерахунок суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, і надсилає (вручає) фізичній особі – платнику податків нове податкове повідомлення-рішення, попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

У разі звернення платника податку із заявою (клопотанням) до контролюючого органу відповідно до вимог Закону №393, такому платнику надається письмова відповідь про результати розгляду такої заяви (клопотання).

Надання ритуальних послуг: коли застосовувати РРО/ПРРО

Головне управління ДПС у Тернопільській області інформує, що постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2000 року №1336 «Про забезпечення реалізації статті 10 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Постанова №1336), затверджений Перелік окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій (далі – Перелік №1336).

Згідно з п. 21 Переліку №1336 суб’єкти господарювання мають право проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та/або програмних РРО з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій при наданні ритуальних послуг за умови проведення розрахунків вдома у замовника.

Пунктом 2 Постанови №1336 передбачено, що для форм і умов проведення діяльності, визначених, зокрема, п. 21 Переліку №1336, граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій не встановлюється.

Розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва можна уточнити разом з декларацією

 

Відповідно до п. п. «а» п. п. 4 п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) до платників єдиного податку, які відносяться до четвертої групи, належать сільськогосподарські товаровиробники – юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.

Згідно з п. п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПКУ сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи подають не пізніше 20 лютого поточного року:

- загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), – контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку);

- звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки – контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки (юридичні особи);

- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (юридичні особи) – контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;

- відомості (довідку) про наявність земельних ділянок – контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок.

У відомостях (довідці) про наявність земельних ділянок зазначаються дані про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю).

Водночас п. п. 295.9.1 п. 295.9 ст. 295 ПКУ передбачено, що платники єдиного податку четвертої групи самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 01 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ.

Формою розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26.12.2011 № 772 із змінами та доповненнями (далі – Розрахунок), не передбачено його подання з уточненими показниками.

Проте електронний формат Розрахунку передбачає встановлення статусу Розрахунку: «звітний», «звітний новий» та «уточнюючий».

Форма податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи затверджена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752) (далі – Декларація).

Відповідно до затвердженої форми Декларації, Розрахунок (юридичні особи) є невід’ємною частиною податкової декларації, надається відповідно до п. п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПКУ (примітка 16 до форми податкової декларації).

Отже, подання уточнюючого Розрахунку окремо від Декларації не передбачено.

Таким чином, юридична особа – платник єдиного податку четвертої групи при виявленні помилки, що міститься у раніше поданому Розрахунку, може заповнити та подати уточнюючий Розрахунок (у тому числі в електронному форматі) тільки у складі уточнюючої Декларації.

 

 

Як анулювати реєстрацію витратомірів-лічильників чи рівнемірів-лічильників

Підпунктом 230.1.2 п. 230.1 ст. 230 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) визначено, що платники податку – розпорядники акцизних складів зобов’язані, зокрема, зареєструвати усі розташовані на акцизних складах резервуари, введені в експлуатацію, витратоміри-лічильники та рівнеміри-лічильники у розрізі акцизних складів – в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі (далі – Реєстр).

Відповідно до п. 15 Порядку ведення Реєстру, передачі облікових даних з них електронними засобами зв’язку до контролюючих органів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2017 року №891 (далі – Порядок № 891), реєстрацією у Реєстрі розпорядників акцизних складів, акцизних складів, резервуарів, прийнятих в експлуатацію, витратомірів та рівнемірів у розрізі акцизних складів є прийняття надісланих розпорядником акцизного складу електронних документів для наповнення Реєстру, що містять інформацію, зазначену в п. п. 1-4, 6 п. 5 Порядку №891.

Форма довідки про розпорядника акцизного складу пального, акцизні склади пального, розташовані на них резервуари пального, витратоміри та рівнеміри (далі – Довідка 1) затверджена наказом Міністерства фінансів України від 27.11.2018 №944.

Заповнення таблиць Довідки 1 відбувається залежно від того, яка подія відбувається щодо рівнеміра або витратоміра.

Для здійснення анулювання реєстрації витратомірів-лічильників та/або рівнемірів-лічильників у зв’язку з анулюванням реєстрації акцизного складу розпорядником акцизного складу подається коригуюча Довідка 1, у якій обов’язково заповнюється Таблиця 1 «Інформація щодо розташованих на акцизному складі пального стаціонарних резервуарів та установлених на них рівнемірів» (далі – Таблиця 1) та/або Таблиця 2 «Інформація щодо витратомірів, установлених на акцизному складі пального на місцях відпуску пального наливом з акцизного складу» (далі – Таблиця 2).

При цьому, зокрема, у колонці 08.11 «Тип події» Таблиці 1 зазначається «вилучення з резервуара рівноміра», у колонці 09.6 «Тип події» Таблиці 2 зазначається «виведення з експлуатації витратоміра».

Незалежна професійна діяльність: перелік документів для електронного ключа

Перелік документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг, наведено у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» офіційного інформаційного ресурсу Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – Надавач) (https://acskidd.gov.ua) у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація» (далі – Перелік).

Фізична особа, яка провадить незалежну професійну діяльність та бажає отримати електронні довірчі послуги у Надавача разом з документами, зазначеними у Переліку для категорії «фізична особа», подає копію свідоцтва про реєстрацію чи іншого документа (дозволу, сертифіката тощо), що підтверджує право фізичної особи на провадження незалежної професійної діяльності, про який вноситься відповідний запис при формуванні кваліфікованих сертифікатів.

Водночас повідомляємо, що при виникненні питань стосовно отримання фізичною особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, електронних довірчих послуг можна звернутись до пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації), номери телефонів яких розміщені на офіційному інформаційному ресурсі Надавача за посиланням: Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»/«Пункти обслуговування».

2018 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше